TUNINGOWANYCH ORAZ SERYJNYCH - UŻYTKOWYCH.
Najsłabszym ogniwem podczas znacznego podnoszenia osiągów silnika okazuje się być układ przeniesienia napędu – sprzęgło i skrzynia biegów. Często nawet seryjna jednostka napędowa może mocno nadwyrężyć możliwości tych podzespołów. W celu zapewnienia bezproblemowego użytkowania oferujemy kilka wersji dostosowanych do potrzeb użytkowników bądź dyscypliny sportu w której użytkowany jest dany samochód.
- wysokiej jakości zamiennik fabrycznego zestawu – Sachs, LUK, Valeo, Exedy
- OEM kompletne sprzęgło
- odelżone i wyważone koło zamachowe bądź aluminowe firmy Fidanza
- spiekowa tarcza sprzęgłowa – 6, 4 bądź 3 łopatki
- docisk o zwiększonej sile przygotowany pod indywidualne zamówienie
- wielotarczowe, kompletne sprzęgło – OS Giken, HKS, EXEDY
Kolejnym krokiem w poprawie osiągów jest modyfikacja skrzyni biegów i jej przełożeń. Podstawą w słabszych wersjach jest wymiana mechanizmu różnicowego na wersję zeszperowaną – fabryczną, bądź typowo sportową – płytkową. Pomijana często w budżecie, powinna być podstawą jakichkolwiek modyfikacji, gdyż pozwala poprawić osiągi samochodu bez zwiększania mocy. Bardziej dynamiczny start, pewniejsze prowadzenie oraz większe prędkości osiągane w zakręcie są głównymi zaletami szpery. Jeśli jednak to nie jest wszystko co potrafi Was zadowolić – w ofercie mamy zestawy krótszych przełożeń głównych, indywidualnie dobieranych przełożeń oraz kompletnie przygotowanych skrzyń hybrydowych do najpopularniejszych aplikacji.