TUNINGOWANYCH ORAZ SERYJNYCH - UŻYTKOWYCH.
BMW E21 RHD

Kolejny samochód poddany kompleksowej odbudowie. Renowacja plus modyfikacja. Klasyczne E21 w nowej, usportowionej odmianie. Samochód rozebrany do ostatniej śrubki, wypiaskowana karoseria, pokryta nową warstwą lakieru. Podwozie zakonserwowane wraz z profilami zamkniętymi, elementy zawieszenia wymienione na poliuretanowe odpowiedniki. We wnętrzu zagoĹciĹ rozbudowany rollbar lakierowany na srebrno, oraz fotele kubełkowe. Rajdowego klimatu nadaje również deska rozdzielcza pokryta flokiem co ciekawe - samochód pozostał w oryginalnej wersji RHD - z kierownicą po prawej stronie.
VW Golf 2 1.8 GTI G60

Jeden z projektów, któremu poĹwiÄciliĹmy sporo czasu i pracy. VW Golf II w wersji GTI G60. Samochód poddaliĹmy kompleksowej renowacji poĹÄ
czonej z luksusowym wnÄtrzem i delikatnym tuningiem mechanicznym. Samochód zostaĹ całkowicie rozebrany, karoseria poddana odbudowie, skorodowane elementy wymienione na nowe a podwozie zabezpieczone preparatami antykorozyjnymi. Kolor nadwozia zmieniony z czerwonego na biaĹÄ
perĹÄ z palety BMW. Stylistycznie przeszedĹ kilka klasycznych zmian - grill bez znaczka, przednie reflektory przydymiane z krzyżem, tylne biało-czerwone, klapa bez wycieraczki i znaczka oraz drzwi z wersji rok 88.
Audi A3 1.8 Turbo Quattro

Samochód trafiĹ do nas na poprawki instalacji elektrycznej, usuniÄcie bĹÄdów notorycznie wyĹwietlanych przez ecu oraz doprowadzenie silnika do stanu fabrycznego. Spore braki i uszkodzenia instalacji elektrycznej silnika wyeliminowane zostaĹy w pierwszej kolejnoĹci co zaowocowaĹo poprawnÄ pracÄ silnika.
Audi A3 1.8 Turbo - AUQ

Samochód trafiĹ do nas do naprawy, która konieczna okazaĹa siÄ po przegrzaniu silnika. Kompleksowa odbudowa objÄĹa zarówno dóĹ silnika jak i gĹowicÄ. GĹowica poddana zostaĹa całkowitej renowacji z wymianÄ prowadnic i uszkodzonych zaworów oraz kosmetycznej poprawie. DóĹ silnika objÄ Ĺ nadwymiarowe tĹoki Mahle, osiowanie waĹu, korbowodów, planowanie pĹaszczyzny. CaĹoĹÄ uzupeĹniona zostaĹa fabrycznymi uszczelkami, Ĺrubami gĹowicy oraz panewkami ACL Race. Do dotarcia użyty zostaĹ specjalny do tego celu olej firmy Millers. Po jazdach testowych silnik legitymuje siÄ lepszÄ dynamikÄ i kulturÄ pracy.
VW Golf 4 1.6

Prezentowany Golf 4 generacji trafiĹ do nas z podstawowym problemem - zbyt duży przeĹwit w wydaniu fabrycznym. Z pomocÄ
przyszedĹ zestaw sprÄżyn Eibach Pro-kit, który pozwoliĹ na obniżenie auta o 40mm i nadanie mu bardziej sportowej charakterystyki pracy. Kolejne modyfikacje w planach.
Skoda Fabia 1.8T

Opieka nad projektem znanym w Ĺwiecie polskich fanów marki Skoda. Pod maskÄ 1.8T by Compsport. Docelowy rozwój projektu - urwanie jak najwiÄkszej iloĹci dziesiÄtnych czÄĹci sekundy w każdym kolejnym przejeĹşdzie na 1/4 mili. Redukcja masy, szpera Quaife, odpowiedni dobór felg i ogumienia... W przyszĹym sezonie kolejna odsĹona szybkiej Fabii.
Audi A3 - 1.9 TDI

Remap ECU ze 114 KM i 289 Nm na 140 Km 329 Nm, sprÄżyny zawieszenia -30mm H&R, Felgi Audi RS4 w Kolorze EKRI 8 x 18 et 42, Opony Yokohama Parada Spec II 225/40, Klocki przednia i tylna oĹ - Ferodo DS Performance, wskaĹşnik doĹadowania HKS, usuniÄte oznaczenia, kilka detali stylistycznych. Szybki i oszczÄdny...
VW Golf 3 Cabrio 2.0

ChwilÄ przerwy pomiÄdzy kolejnymi japoĹczykami uprzyjemniĹ nam montaż gwintu w Golfie 3 generacji. Zasada ustalona przez wĹaĹciciela brzmiaĹa jasno - ma byÄ nisko a zarazem przyjemnie podczas codziennych podróży. Aby zapewniÄ polerowanym felgom RH odpowiedniÄ przestrzeĹ wybraliĹmy zawieszenie firmy BC Racing z linii V1 - zapewnia ono dużÄ regulacjÄ zarówno wysokoĹci jak i twardoĹci. DziÄki temu charakterystyka pracy zostaĹa ustawiona wedĹug potrzeb wĹaĹciciela.