TUNINGOWANYCH ORAZ SERYJNYCH - UŻYTKOWYCH.
Subaru Impreza EJ20 MY04 WRX

Jedno z wielu Subaru, które trafiĹo do nas na serwis. W tym przypadku plan modyfikacji obejmuje również zawieszenie gwintowe, peĹnÄ regulacje tylnej osi oraz modyfikacje silnika. Rewelacyjna kondycja i bezwypadkowa przeszĹoĹÄ zachÄcajÄ do inwestycji.
Subaru Impreza EJ20 MY04 STI

STI w kultowym dla Subaru kolorze. Zamontowane przez poprzedniego wĹaĹciciela zawieszenie gwintowe Tein wraz z ukĹadem wydechowym Blitz Nur Spec nadaje mu ostrzejszego charakteru. Po odpowiednich czynnoĹciach serwisowych, nadszedĹ czas na kolejny krok, który obejmowaÄ bÄdzie regulacje nastawów zawieszenia, oraz przystosowanie go do torowego użytku. Regulowane tylne wahacze, slicki Dunlop etc...
Subaru Impreza EJ20 MY97

Impreza - rajdowa legenda i czterodrzwiowe funkcjonalne nadwozie. Do kompletu kultowy kolor nadwozia - biaĹy. Pod maskÄ pracuje dwu litrowa jednostka napÄdowa wspomagana przez turbosprÄżarkÄ. Dodatkowym atrybutem jest w peĹni przelotowy ukĹad wydechowy, flokowana deska rozdzielcza, felgi ATS oraz reweacyjne skórzane wnÄtrze.
Subaru Impreza EJ20 MY98

Ten klasyk rajdowych tras trafiĹ do nas w całkowicie seryjnym wydaniu. Nadwozie kombi wraz z dobrze udokumentowanÄ przeszĹoĹciÄ pozwalajÄ wróżyÄ dĹugÄ i bezawaryjnÄ przyszĹoĹÄ. Na pierwszy ogieĹ poszĹo zawieszenie. Gumowe elementy zastÄ piliĹmy kompletnym zestawem żóĹtych poliuretanów, amortyzatory i sprÄżyny ustÄ piĹy miejsca gwintowi TEIN Super Street.