TUNINGOWANYCH ORAZ SERYJNYCH - UŻYTKOWYCH.
Lotus 7 Track Day edition

Jeden z ciekawszych i szybszych samochodów, które powstają w naszej firmie. Bazą jest zestaw do budowy repliki Lotusa 7, z silnikiem motocyklowym. Waga - 400kg, moc 185KM, 6 biegów w sekwencyjnym układzie i 12000rpm odcięcie. Typowo wyścigowa charakterystyka. Projekt na sezon 2013.
Honda Civic EG4 K20

Pierwszy swap K20 w nadwoziu EG w naszym wykonaniu. Aby nie było zbyt prosto - przy okazji przekładki silnika, zbudowaliśmy całe auto, którego zadaniem jest wygrywanie na kazdej imprezie, na której się tylko pojawi. Nadwozie zostało maksymalnie odchudzone, wzbogaca je rozbudowana klatka bezpieczeństwa a zawieszenie zostało radykalnie odmienione. Zestaw zawieszenia gwintowanego KW ver3 współpracuje z kompletem poliuretanowych tulei oraz stabilizatorami Whiteline o większej sztywności.
Honda Civic EG4 D16Z6 Turbo

Kolejny z mocno rozwiniętych setupów. Silnik D16Z6 w nadwoziu EG4. Wolnossący, później soft turbo. Wkońcu jednak nadszedł czas na mocne uderzenie. Pełny remont z zakuciem silnika, odświeżenie komory silnika, oraz odbudowę zawieszenia i nadwozia... My skupiliśmy się na części mechanicznej.
Honda CRX ED9 - B16A1

Kolejny CRX z naszej stajni. Tym razem projekt został zrealizowany z uwzględnieniem preferencji właściciela co do torowego wykorzystania auta. Karoseria została uzbrojona w klatkę bezpieczeństwa Wiechers, komplet rozpórek, zawieszenie gwintowane AP Racing, hamulce 282mm, komplet poliuretnaowych tulejek, przelotowy wydech, fotel kubełkowy, pasy szelkowe, etc... Długą listę zamyka plan na docelową jednostkę napędową - B20Vtec wspomagany kompresorem.
CRX EE8 GSMP

Honda CRX - kultowy model sportowy z przełomu lat 80tych i 90tych ubiegego wieku. Dla wielu jeden z 100% sportowych aut tego koncernu. Zgadamy się z tym również i my, i szczerze mówimy - kochamy rexa! Prezentowany egzemplarz trafił do nas wprost z wyścigów GSMP, a cel był prosty - więcej mocy aby dogonić czołówkę w klasie. Silnik B20, został kilka lat wstecz osadzony w tym nadwoziu. Odchudzaniem zajął się właściciel a nam pozostało poprawić osiągi.
Honda Civic EK4 GSMP

EK4 przygotowane do GSMP - czyli wyścigów górskich. Początkowo startujący wygrał grupę N, ale czas plus liczba zmian chcąc nie chcąc zmusiły go do przejścia do klasy open. A tam, nie ma już oporów co do modyfikacji. Nasza działaka w przygotowaniu auta objęła zestrojenie elektroniki, wymianę elementów eksploatacyjnych mających wpływ na pracę silnika oraz regulację zapłonu i zaworów. Efekt finalny? 170KM z seryjnego silnika.
Honda Civic EJ9 kompressor

Jeden z naszych bardziej zaawansowanych projektów. Bazowym egzemplarzem był silnik 1.4, który został zastąpiony B-serią o pojemności 1.8 wraz z dedykowanym zestawem kompresora firmy Jackson Racing. Silnik bazowy generował 90KM, po swapie na 1.8 VTEC 169KM a doładowany - 250KM!! Zapraszamy do zapoznania się z jedynym w swoim rodzaju projektem.
Honda Civic EJ9

Honda Civic 6 generacji staje się coraz popularniejsza w środowisku tuningowym ze wzgledu na niski koszt zakupu na rynku wtórnym. Prezentowany egzemplarz jest zadbany i wart inwestycji w poprawę jego wizerunku. Właściciel rozpoczął od montażu atrakcyjnych felg i kompletnego układu wydechowego naszej konstrukcji.
Toyota MR2 - 3S-GE Rev2

Jeden z naszych ulubionych modeli samochodów wszechczasów. MR2 drugiej generacji. Prezentowany egzemplarz trafiĹ do nas na kompleksowÄ
modyfikacjÄ zawieszenia. Seryjne sprÄżyny i amortyzatory wymienione zostaĹy na w peĹni regulowany zestaw firmy BC Racing z regulacjÄ
twardoĹci. Seryjne elementy gumowe zastÄ
piliĹmy poliuretanowymi elementami. Dodatkowo wymienione zostaĹy Ĺożyska oraz ĹÄ
czniki stabilizatorów na nowe. DziÄki możliwoĹci peĹnej regulacji kÄ
tów pochylenia, zbieżnoĹci, wysokoĹci oraz twardoĹci - mamy możliwoĹÄ idealnego dopasowania zawieszenia pod kÄ
tem użytkownika i przeznaczenia auta.
Nissan S13 - SR20 DET

Jeden z najciekawszych projektów, które opuĹciĹy nasze progi. BazÄ byĹ S13 z CA18DET. Samochód przeszedĹ dĹugÄ drogÄ metamorfozy. Zmiana koloru, peĹna klatka bezpieczeĹstwa, kubeĹkowe fotele wraz z pasami szelkowymi Takata Style, flokowane elementy wnÄtrza. UkĹad hamulcowy wyposażyliĹmy w piasty na piÄÄ Ĺrub oraz w peĹni zregenerowane zaciski z S14 wraz z nowymi klockami i tarczami. W zawieszeniu pojawiĹ siÄ gwint XYZ, poliuretany Bikopur w wersji żóĹtej oraz grubsze stabilizatory.
Honda Civic EG3 - H22A2

Kolejne H22 w Civic 5 gen. Tym razem za bazÄ sĹużyĹo nadwozie EG3. Przygotowanie nadwozia wiÄ zaĹo siÄ z wiÄkszÄ niż zazwyczaj iloĹciÄ pracy. Warto byĹo! Big Block Hondy zapewnia rewelacyjne osiÄ gi nawet w seryjnym wydaniu. Wraz ze swapem wykonany zostaĹ nowy ukĹad wydechowy o Ĺrednicy 2.5 cala, a aluminiowy dolot wyrÄczyĹ fabryczny w dostarczaniu Ĺwieżego powietrza. Przednia rozpórka niezbÄdna jest w celu usztywnienia karoserii.
Civic EK4 -- B16A2 - Akuna

Do naszego teamu zawodników wykorzystujÄ cych HondÄ tak jak jej twórca by sobie życzyĹ doĹÄ czyĹ Przemek Paszek z teamu Akuna Racing Team. Chlebem codziennym jest dla niego peĹne wykorzystanie osiÄ gów EK4 w wyĹcigach górskich z serii Berg Trophy. W naszych rÄkach powierzona zostaĹa odpowiedzialnoĹÄ za poprawÄ osiÄ gów. W zwiÄ zku z tym zmieniliĹmy....
Nissan S13 CA18 DET

Prezentowany egzemplarz S13 trafiĹ do nas w celu odbudowy silnika po zatartej panewce. Kompleksowa renowacja zwiÄ zana byĹa z doprowadzeniem do stanu fabrycznego bloku oraz gĹowicy. Niestety po kilkutygodniowych poszukiwaniach nominalnego waĹu, sprawdzeniu 5 kupionych na allegro - okazaĹo siÄ, że nie ma innego wyjĹcia jak wykonaÄ pierwszy szlif. ACL, NPR, OEM - trzech gĹównych dostawców, którzy sponsorowali ten projekt.
Toyota MR2 - 3S-GE

Kolejny egzemplarz kultowego MR2, który trafiĹ pod naszÄ opiekÄ. Serwis, regularne likwidowanie pojawiajÄ cych siÄ problemów oraz plan zmian na przyszĹoĹÄ. Atrakcyjne nadwozie wzbogacone jest o obniżajÄ ce sprÄżyny, alufelgi i detale wnÄtrza.
Honda Civic EK4 -- B16A2

Prezentowany egzemplarz za pierwszym razem trafiĹ w nasze rÄce w celu wykonania czynnoĹci serwisowych. Kolejnym krokiem byĹ kompletny ukĹad wydechowy 2,25 cala oparty na kolektorze wydechowym TODA style, oraz koĹcowym tĹumiku M-Tech OEM look. W celu lepszego zasilania silnika w Ĺwieże powietrze, seryjny dolot zostaĹ zastÄ piony CAI Fujita. Podczas kompletnej odbudowy gĹowicy, zostaĹa ona dodatkowo poddana obróbce, co zaowocowaĹo poprawÄ osiÄ gów i charakterystycznym dĹşwiÄkiem vtec-a. W zawieszeniu odnajdziemy sprÄżyny Vogtland, a koĹa to charakterystyczne felgi ROTA z oponami Toyo T1R.
Honda Civic EP3 -- Type R

Civic EP3 - Type R. Seryjny egzemplarz zostaĹ wyposażony przez wĹaĹciciela w ukĹad dolotowy K&N, co pozwoliĹo uwolniÄ kilka koni i zapewniÄ rewelacyjny dĹşwiÄk podczas zmiany faz rozrzÄ du. NastÄpnym krokiem wedĹug schematu tuningowego to ukĹad wydechowy - wykonaliĹmy cat-back o Ĺrednicy 60mm w oparciu o tĹumik Ĺrodkowy i koĹcowy oem look. Kolejnym krok to zapewne lekkie koĹo zamachowe i strojenie...
Honda Civic EP3 - Type R

Kolejny kompleksowo przygotowany przez nas Type R w nadwoziu siódmej generacji. Atrakcyjna stylistycznie bryĹa nadwozia pozostaĹa nietkniÄta, a my skupiliĹmy siÄ na najważniejszym - podzespoĹach mechanicznych. W zwiÄ zku z tym w zawieszeniu pojawiĹ siÄ gwintowany odpowiednik firmy KW, który wraz z rozpórkÄ OMP dba o mniejsze przechyĹy nadwozia podczas szybkiej jazdy. UkĹad wydechowy wzbogaciĹ koĹcowy tĹumik firmy Supersprint, a o dolot dba firma KN. Standardowe koĹo zamachowe zostaĹo zastÄ pione lżejszym - pochodzÄ cym z wersji po liftingu. Za przenoszenie wiÄkszej mocy odpowiedzialne sÄ póĹslicki na osi napÄdzanej.
Honda Civic EG4 - D15B2

Jeden z egzemplarzy V gen Civica, które zasĹugujÄ na pochwaĹÄ.Utrzymany w nalezytej kondycji blacharsko-lakierniczej z zadbanym wnÄtrzem, trafiĹ do nas na peĹen serwis silnika i ukĹadu hamulcowego. Nie jako przy okazji odĹwieżone zostaĹo zawieszenie a sam wĹaĹciciel poĹknÄ Ĺ bakcyla tuningu. Pierwsze modyfikacje seryjnej jednostki już czekajÄ - ostry waĹek rozrzÄ du wraz z regulowanym kóĹkiem wspomagany zostanie przez sportowy kolektor wydechowy oraz ssÄ cy na wielopunktowym wtrysku.
Honda Civic EE9 - B16A1

Klasyk, którego popularnoĹÄ w krÄgu miĹoĹników Hondy ciÄ gle siÄ zwiÄksza. Honda Civic iVT czyli oznaczenie kodowe EE9, zapracowaĹa sumiennie na swojÄ reputacjÄ osiÄ gami jakie gwarantuje oraz bezawaryjnoĹciÄ . Masa wĹasna poniżej jednej tony oraz 150KM wraz ze zmiennymi fazami rozrzÄ du gwarantuje ogromnÄ satysfakcje z jazdy i uczucie lekkoĹci prowadzenia. W prezentowanym egzemplarzu skupiliĹmy siÄ na utrzymywaniu go w należytej kondycji technicznej wraz z drobnymi zmianami tuningowymi. W zawieszeniu zagoĹciĹy sprÄżyny obniżajÄ ce a ukĹad wydechowy wzbogaciĹ siÄ o przelotowÄ tylnÄ sekcjÄ.
Honda CRX EE8 - B16A2

Dziwi Was brak przodu? Rajdowe przeznaczenie, mocna eksploatacja i przygotowania do pierwszych startów wymusiĹy demontaż przedniej czÄĹci nadwozia. Dla nas - spore uĹatwienie przy pracach które zostaĹy nam zlecone. Wymiana uszkodzonego silnika B16A1 na nowszy i w o wiele lepszej kondycji - B16A2. PojemnoĹÄ zostaĹa zachowana ze wzglÄdu na klasÄ, w której startuje wĹaĹciciel.
Honda Civic EG5 - B16A2

Jeden z najbardziej zaawansowanych Civic-ów V generacji jakie opuĹciĹy nasz warsztat. Samochód budowany z przeznaczeniem do 3 ligi i pucharu PZM. CaĹkowicie i kompleksowo przygotowany do startów i wedĹug homologacji. Zapraszam do zapoznania siÄ ze specyfikacja i zdjÄciami tego egzemplarza.
Subaru Impreza EJ20 MY04 WRX

Jedno z wielu Subaru, które trafiĹo do nas na serwis. W tym przypadku plan modyfikacji obejmuje również zawieszenie gwintowe, peĹnÄ regulacje tylnej osi oraz modyfikacje silnika. Rewelacyjna kondycja i bezwypadkowa przeszĹoĹÄ zachÄcajÄ do inwestycji.
Nissan Skyline R33 - RB25DET

Kultowy model firmy Nissan z lat 90-tych. Jeden z democarów naszej firmy. 2.5 litra turbo, 6 cylindrów w rzÄdzie. Nienaganny stan i wyjÄ tkowy styl. Zmodyfikowany w oparciu o najlepsze komponenty na rynku, po konwersji z automatu na manual. Zapraszam do zapoznania siÄ z galeriÄ zdjÄÄ i opisem.
Nissan S13 - CA18 DET

Jeden z najlepszych egzemplarzy S13, które mieliĹmy okazjÄ goĹciÄ na naszym warsztacie. Nienaganny stan zarówno blacharsko-lakierniczy jak i wnÄtrza zachÄciĹ wĹaĹciciela do kilku modyfikacji podnoszÄ cych zarówno prestiż jak i atrybuty sportowe auta. Na pierwszy ogieĹ poszĹo zawieszenie, które otrzymaĹo komplet sprÄżyn firmy TEIN. DziÄki temu zabiegowi nie tylko uzyskaliĹmy poprawÄ wĹaĹciwoĹci trakcyjnych ale również samochód zyskaĹ na wyglÄ dzie.
Subaru Impreza EJ20 MY04 STI

STI w kultowym dla Subaru kolorze. Zamontowane przez poprzedniego wĹaĹciciela zawieszenie gwintowe Tein wraz z ukĹadem wydechowym Blitz Nur Spec nadaje mu ostrzejszego charakteru. Po odpowiednich czynnoĹciach serwisowych, nadszedĹ czas na kolejny krok, który obejmowaÄ bÄdzie regulacje nastawów zawieszenia, oraz przystosowanie go do torowego użytku. Regulowane tylne wahacze, slicki Dunlop etc...
Civic EJ9 - B18C4

Szósta generacja Civica z silnikiem 1.4 byĹa typowym miejskim autem, które Ĺwietnie sprawdza siÄ w tej roli do dzisiejszych dni. OsiÄ gi wystarczajÄ ce do spokojnego i oszczÄdnego przemieszczania siÄ nie zadowalajÄ fanów marki, którzy ceniÄ sobie kultowe linie nadwozia i charakterystykÄ prowadzenia. W tym przypadku z pomocÄ przychodzi znany i nieodzowny mr. SWAP...
Subaru Impreza EJ20 MY97

Impreza - rajdowa legenda i czterodrzwiowe funkcjonalne nadwozie. Do kompletu kultowy kolor nadwozia - biaĹy. Pod maskÄ pracuje dwu litrowa jednostka napÄdowa wspomagana przez turbosprÄżarkÄ. Dodatkowym atrybutem jest w peĹni przelotowy ukĹad wydechowy, flokowana deska rozdzielcza, felgi ATS oraz reweacyjne skórzane wnÄtrze.
Civic EG4 D15Z6 - Minime

Kolejny civic z kolekcji Mini-me czyli poĹÄ czenie bloku silnika 1.5 non vtec z gĹowica z D16Z6 pochodzÄ cÄ z silnika wyposażonego w zmienne fazy rozrzÄ du. Wraz z tÄ modyfikacjÄ zagoĹciĹ kolektor wydechowy 4-1, dolot simoty, oraz zmodyfikowana elektronika. Skrzynia biegów zastÄ piona zostaĹa hybrydÄ z krótszym przeĹożeniem gĹównym oraz 3 i 4 przeĹożeniem z CRX drugiej generacji.
Nissan Skyline R32 - RB26DETT

GTR 32 â Godzilla. Potwór na koĹach. Takim mianem okreĹlano ten samochód w momencie prezentacji na poczÄ tku lat 90-tych. Pomimo 20 lat, które upĹynÄĹy od momentu prezentacji nadal wzbudza emocje i szokuje wiele osób. Pod nasze skrzydĹa trafiĹ ciekawy egzemplarz, który rozpoczÄliĹmy modyfikowaÄ na sezon 2011.
Toyota MR2 Turbo 3S-GTE Rev 2

Jeden z ciekawszych projektów, które opuĹciĹy nasza stajniÄ. Prawdziwy rarytasem spod znaku JDM.
Zmodyfikowany z użyciem najlepszych, markowych produktów, wzbogacony o detale pochodzÄ
ce z japoĹskiego rynku. Ukierunkowany typowo na zapewnienie jak najlepszych osiÄ
gów. Co skrywa?
Toyota MR2 Turbo

Cichociemny supersamochód? Takim jest bez wÄ tpienia Toyota MR2 Turbo. Centralnie zamocowany silnik, napÄd na tyĹ oraz doĹadowanie. Dobra recepta na sporÄ dawkÄ adrenaliny. Aby poprawiÄ wĹaĹciwoĹci trakcyjne zagoĹciĹo zawieszenie gwintowane Tein, dodatkowe rozpórki Cusco, opony Toyo R888 oraz komplet poliuretanów. O wiÄksza moc dba kompletny ukĹad wydechowy 3cale Phoenix Power Deparature II, HKS EVC, blow off HKS, grubszy SMIC, grubsza uszczelka TRD, etc... Nad caĹoĹciÄ czuwa zestaw do monitorowania pracy silnika pod postaciÄ zegarów TRD,oraz RSM APEXi. Na montaż oczekuje już APEXi Power FC oraz wiÄksze turbo.
Nissan S13 - SR20DET

Jeden z naszych ulubionych projektów. Nissan S13, który byĹ w na przeĹomie lat 80 i 90-tych jednym z najbardziej pożÄ
danych samochodów w kraju kwitnÄ
cej wiĹni. Legenda driftu. Egzemplarz zakupiony w doĹÄ zaawansowanym stopniu modyfikacji. Gwint K-Sport, 17calowe felgi, wydech 3 calowy, kubeĹek, sportowa kierownica Sparco, dodatkowe wskaĹşniki i obrotomierz oraz najważniejsza rzecz - swap na SR20 czy dwa litry plus turbo sprÄżarka z nowszego modelu S14. Czas przejazdu ÄwierÄ mili - wysokie 13 sekund. Szacowana moc - 250KM
Subaru Impreza EJ20 MY98

Ten klasyk rajdowych tras trafiĹ do nas w całkowicie seryjnym wydaniu. Nadwozie kombi wraz z dobrze udokumentowanÄ przeszĹoĹciÄ pozwalajÄ wróżyÄ dĹugÄ i bezawaryjnÄ przyszĹoĹÄ. Na pierwszy ogieĹ poszĹo zawieszenie. Gumowe elementy zastÄ piliĹmy kompletnym zestawem żóĹtych poliuretanów, amortyzatory i sprÄżyny ustÄ piĹy miejsca gwintowi TEIN Super Street.
Nissan S13 SR20DET

Projekt przygotowany pod kÄ tem użytkowania samochodu w drifcie. Nadwozie zostaĹo odchudzone z wszystkich zbÄdnych elementów wyposażenia wnÄtrza, usuniÄty ABS, wygĹuszenia wnÄtrza. Zawieszenie to skrócone i utwardzone amortyzatory poĹÄ czone wraz z kompletem obniżajÄ cych sprÄżyn. PeĹny zestaw drÄ żków K-Sport pozwalajÄ cy na indywidualnÄ regulacjÄ caĹego zawieszenia, górne mocowanie przednich amortyzatorów oraz podkĹadki pozwalajÄ ce zwiÄkszyÄ kÄ t skrÄtu.
Nissan S13 - CA18DET

Nissan nie zawsze musi kojarzyÄ siÄ z driftem. Równie dobrze może byÄ zadbanym, zdrowym egzemplarzem z seryjnym silnikiem i sportowymi akcentami. Skórzana tapicerka wnÄtrza wraz z fotelami z S14 nadaje mu luksusowego charakteru. W poprawie osiÄ gów pomaga wydajniejszy intercooler, oraz w peĹni przelotowy ukĹad wydechowy o Ĺrednicy 3 cali. Kolejnym krokiem bÄdzie wymiana wysĹużonej turbosprÄżarki na wiÄkszÄ - T28 - pochodzÄ ca z nowszego modelu S14.
Toyota MR2 AW11 - 3S-GTE

Pierwszy w Polsce swap 3S-GTE w nadwoziu AW11 czyli Toyota MR2 pierwszej generacji. Skomplikowany i wymagajÄ cy ze wzglÄdu na ograniczonÄ iloĹÄ miejsca w komorze silnikowej. Nie obyĹo siÄ niestety bez ciÄcia Ĺciany grodziowej bagażnika. Wraz z swapem zagoĹciĹ komplet poliuretanów, wiÄksze hamulce, zestaw dodatkowych wskaĹşników monitorujÄ cych pracÄ silnika oraz gwintowe zawieszenie BC Racing. 15 calowe felgi wspóĹpracujÄ z oponami Toyo R888, a w ukĹadzie doĹadowania zagoĹciĹ chargecooler wraz z bov Blitz.
Toyota MR2 3S-GTE Rev3

Jeden z ciekawszych projektów ostatnich paru tygodni. WolnossÄ cy silnik zastÄ piony zostaĹ przez doĹadowanÄ jednostkÄ pochodzÄ cÄ z modelu po 94 roku czyli popularne Rev3. Wraz z nim zamontowany zostaĹ bov Apexi, filtr stożkowy, wydech 3 calowy ze stali nierdzewnej oraz EBC Blitz. Dodatkowego uroku nadajÄ nadwoziu elementy karoserii polakierowane w kontrastujÄ cym czarnym kolorze oraz atrakcyjne felgi z lekkich stopów.
Toyota MR2 3S-GTE Rev2

Jeden z pierwszych projektów w nadwoziu SW20. w miejsce standardowego, wolnossÄ cego silnika zaszczepiona zostaĹa doĹadowana jednostka 3S-GTE pochodzÄ ca również z MR2 w wersji JDM. BezpoĹrednio po swapie niestety koniecznym okazaĹÄ siÄ wymiana uszczelki pod gĹowicÄ , w zwiÄ zku z czym zaĹożyliĹmy odprÄżajÄ cy odpowiednik firmy Cometic oraz szpilki ARP.
Nissan Skyline R34 - RB25DET

Kult i legenda w jednym. Kwintesencja japoĹskiej stylistyki lat 90-tych. Dla fanów driftingu obowiÄ zkowy na liĹcie najbardziej pożÄ danych samochodów Ĺwiata. W prezentowanym egzemplarzu wymieniony zostaĹ fabryczny ukĹad wydechowy na odpowiednik firmy HKS z serii Hi Power, ukĹad dolotowy to stożek Apexi a sprÄżyny zawieszenia - Tein. Na przedniej osi zagoĹciĹy tarcze hamulcowe DBA, a we wnÄtrzu pojawiĹ siÄ rozbudowany zestaw multimedialny. Smaczku dodaje spoiler tylnej klapy z modelu GTR oraz agresywny przedni zderzak.
Toyota MR2 - 3S-GT Rev2

Tym razem serwis, regeneracja ukĹadu hamulcowego, regulacje, etc.. Bardzo przyjemny egzemplarz, szczególnie ze wzglÄdu na wnÄtrze. Rzadko spotykana opcja w MR2 - zamiast sztywnego zawieszenia i silnika turbo - skóra szyta na zamówienie i rozbudowany zestaw audio. WystarczajÄ ce osiÄ gi sÄ zasĹugÄ wolnossÄ cego silnika 3S-GT czyli 2 litrowe, szesnastozaworowe serce o mocy 156KM.
Toyota MR2 - 3S-GTE Rev2

PiÄkna klasyczna linia i Ĺwietny stan techniczny zadowala wĹaĹciciela. NadszedĹ jednak nieuchronny czas modyfikacji - zaczÄliĹmy od zawieszenia gwintowego D2 oraz felg Rota. Wydech to znana wĹród fanów JDM firma RS-R. NastÄpny krok? Cometic w drodze, wiÄc chyba wiÄcej mocy..
Toyota MR2 - 3S-GE Rev3

MR2 3S-GE Rev3 - oznaczeĹ skrótowych sporo, a wszystkie one oznaczajÄ jedno - masÄ frajdy podczas szybkiej jazdy z wykorzystaniem peĹnego potencjaĹy wolnossÄ cego silnika o mocy 176KM. Ĺwietna reakcja na gaz, rewelacyjnie zestrojone podwozie oraz niezbyt czÄsto spotykany kolor nadwozia w przypadku SW20. Atrakcyjnie prezentujÄ siÄ z nim felgi Speedline. Z naszej strony - serwis.
Mitsubishi Lancer Evo 8

Samochód trafiĹ do nas na regulacjÄ zawieszenia gwintowego Tein, a my przy okazji speĹniliĹmy marzenie wĹaĹciciela o komplecie wskaĹşników z prawdziwego zdarzenia monitorujÄ cych pracÄ silnika. Kolejny krok to pĹyta pod silnik, oraz modyfikacje majÄ ce na celu poprawÄ osiÄ gów.
Honda Prelude IVgen - H22A2

Swap silnika z F20 na H22A2. Wraz z silnikiem przeĹożone zostaĹy hamulce oraz zawieszenie z mocniejszej wersji. Dodatkowo zagoĹciĹ w peĹni przelotowy ukĹad wydechowy ze stali nierdzewnej firmy Janspeed.
Civic EJ9 - D14Z4

W przypadku tego piÄknego CVC 6 generacji, wĹaĹciciel zdecydowaĹ siÄ na montaż ukĹadu hamulcowego z wersji Aerodeck. 282mm Ĺrednicy na przedniej osi i 262mm na tylnej pozwalajÄ na sprawne wytracanie prÄdkoĹci w każdych warunkach. Dodatkowo wspomagane sÄ przez wydajniejszÄ pompÄ hamulcowÄ . WisienkÄ na torcie sÄ bardzo rzadko spotykane felgi pochodzÄ ce z japoĹskiej wersji Integry Type R - rozstaw 4x114,3mm. Obniżone zawieszenie to produkt Koni, który zostaĹ zamontowany wczeĹniej przez wĹaĹciciela.
Honda Civic EP4 - Type D

Gustownie przygotowana przez poprzedniego wĹaĹciciela wizualna wersja TypeR. Jednak ze wzglÄdu na pracujÄ cy pod maskÄ oszczÄdny silnik Diesla - przewrotnie nazwana przez aktualnego kierownika - Type D. Zapewniamy mu peĹny serwis, miĹo mieÄ takiego konia w stajni... Wielu daje siÄ nabraÄ po intercoolerze na Type R Turbo...
Honda Accord 2004 / K20

Przygotowanie i montaż ukĹadu dolotowego ze stożkiem K&N oraz montaż zawieszenia firmy Eibach. Po raz kolejny produkt firmy Eibach Ĺwietnie spisuje siÄ na polskich drogach. Zapewnia zdecydowanÄ poprawÄ charakterystyki pracy zawieszenia przy jednoczesnym zachowaniu komfortu. Zdecydowanie polecamy tÄ firmÄ!.
Honda Civic V gen - D15Z6

Seryjne D15B2 - kompletny remont silnika wraz z konwersjÄ na mini-me, ukĹad wydechowy z D16Z6, ukĹad dolotowy ze stożkiem. Za poprawÄ wĹaĹciwoĹci trakcyjnych dba obniżone zawieszenie oraz zestaw kóĹ z oponami 195/50 R15 Toyo T1-R. Posmak luksusu zapewnia skórzana tapicerka wraz z fotelami Recaro.
Honda Prelude V gen - H22A

WĹaĹciciel prezentowanego egzemplarza zjawiĹ siÄ z zleceniem montażu foteli sportowych firmy Cobra oraz pasów szelkowych. DziÄki temu mieliĹmy okazjÄ poznaÄ Ĺwietnie przygotowanÄ Prelude. Gwint Tein Super Street, rozpórki, 200KM z pojemnoĹci 2.2 VTEC, oraz przyjemnie brzmiÄ cy wydech. Rewelacyjnie prowadzÄ cy siÄ i zdrowy egzemplarz.
Honda Civic MB6 - B18C4

Civic w 4-drzwiowym nadwoziu z zaĹożenia jest rodzinnym sedanem, którym możemy wybraÄ siÄ na wycieczkÄ rodzinnÄ za miasto. Dlaczegóż by jednak nie dodaÄ odrobiny emocji niedzielnym przejażdżkom? Na przeciw fanom szybkiej jazdy wyszli projektanci Hondy, którzy stworzyli model MB6 z najmocniejszym silnikiem w tym nadwoziu - 1.8 VTI ze zmiennymi fazami rozrzÄ du i 169KM mocy maksymalnej.
Honda Civic EG4 D15Z1

Cóż może byÄ przyjemniejszego niż praca przy ulubionej marce? Praca przy idealnie zachowanym egzemplarzu! Ten hatchback jest przykĹadem na twierdzenie, że sÄ jeszcze zachowane przysĹowiowe \"igieĹki\". Naszym zadaniem jest serwis pozwalajÄ cy zachowaÄ go w ciÄ gĹej, rewelacyjnej kondycji.
Honda CRX EE8 - B16A1

Klasyk, który staramy siÄ ocaliÄ w tym caĹym zalewie elektrycznych, ekologicznych i rewolucyjnych samochodów. Klasyczne 4 cylindry, system zmiennych faz rozrzÄ du i linia nadwozia która nie tylko nie zestarzaĹa siÄ przez ostatnie 20-Ĺcia lat ale wzbudza również zachwyt w obecnych czasach. Delikatne modyfikacje ogarnÄĹy zawieszenie - gwint Cobra Suspension, felgi Buddy Club 16 inch, luĹşniejszy ukĹad wydechowy i dolotowy oraz Hondata S100, która trzyma 170 koni w ryzach.
Honda Prelude IVgen - H22A

Pure JDM! Fabrycznie wyposażony w H22A egzemplarz przeszedĹ u nas kuracjÄ wzmacniajÄ cÄ , polegajÄ cÄ na zmianie gĹowicy na wersjÄ pochodzÄ cÄ z H22A7. Korekta kanaĹów wraz z waĹkami i kolektorem ssÄ cym z Accorda Type R zaowocowaĹa sporÄ poprawÄ osiÄ gów.
Civic EG5 - B16A2

Od zera do bohatera. Takim okreĹleniem można z pewnoĹciÄ nazwaÄ prezentowany samochód. Dowodzony przez Cezarego CekierÄ przeradza siÄ w jego rÄkach w broĹ, która gromi swojÄ klasÄ, i nie tylko...
Civic EK4 - B16A2

Jeden z wielu CVC pozostajÄ cych pod naszÄ opiekÄ . Ten srebrny egzemplarz jest jednym z niewielu godnych noszenia nicku EK4 pod maskÄ . PosiadajÄ c klasyczne B16A2 pod maskÄ , wraz z CAI z allegro generuje 163KM i 144Nm, udowadniajÄ c swÄ seryjnÄ moc. Czas przejazdu 1/4 mili na poziomie niskich 15 sekund potwierdza tylko wysokÄ sprawnoĹÄ pojazdu. JednÄ z niewielu zmian jest obniżone zawieszenie oraz 15 calowe felgi z lekkich stopów.
Civic EP3 - K24A2/K20A2

Pierwsza hybryda K20/K24 która opuĹciĹa nasz warsztat. W wyniku awarii oryginalnego silnika, podjÄta zostaĹa jedyna sĹuszna decyzja - frank. Wraz z przekĹadkÄ bloku zawitaĹ kolektor wydechowy DC Sport oraz tĹumik koĹcowy twin loop.
Civic EG6 - B18C6

Dla wielu fanów Hondy pomysĹ rozkompletowania rarytasa jakim jest EG6 czyli topowa odmiana piÄ tej generacji, napawa niesmakiem. Jest jednak jedna, jedyna droga, która może zostaÄ wybaczona. Swap na B18C6 - czyli serce pochodzÄ ce z Integry Type R - kultowej, przednionapÄdowej Hondy lat 90\'tych. TÄ drogÄ podÄ żyĹ również wĹaĹciciel prezentowanego egzemplarza.
Civic EP3 - K20A2

Samochód uważany za przyszĹy klasyk pomimo swego krótkiego stażu na rynku motoryzacyjnym. Kontrowersyjny w ksztaĹtach kontynuator legendy oznaczonej logo Type R. Srebrny kolor - na plus, całkowity brak modyfikacji - na plus, niski przebieg - duży plus. Jakikolwiek minus? Uzależnienie od zmiennych faz rozrzÄ du.
CRX Del Sol - B16A

Civic EG6 - H22A

Civic EG5 - B16A
