TUNINGOWANYCH ORAZ SERYJNYCH - UŻYTKOWYCH.
Toyota MR2 - 3S-GE Rev2

Jeden z naszych ulubionych modeli samochodów wszechczasów. MR2 drugiej generacji. Prezentowany egzemplarz trafiĹ do nas na kompleksowÄ
modyfikacjÄ zawieszenia. Seryjne sprÄżyny i amortyzatory wymienione zostaĹy na w peĹni regulowany zestaw firmy BC Racing z regulacjÄ
twardoĹci. Seryjne elementy gumowe zastÄ
piliĹmy poliuretanowymi elementami. Dodatkowo wymienione zostaĹy Ĺożyska oraz ĹÄ
czniki stabilizatorów na nowe. DziÄki możliwoĹci peĹnej regulacji kÄ
tów pochylenia, zbieżnoĹci, wysokoĹci oraz twardoĹci - mamy możliwoĹÄ idealnego dopasowania zawieszenia pod kÄ
tem użytkownika i przeznaczenia auta.
Toyota MR2 - 3S-GE

Kolejny egzemplarz kultowego MR2, który trafiĹ pod naszÄ opiekÄ. Serwis, regularne likwidowanie pojawiajÄ cych siÄ problemów oraz plan zmian na przyszĹoĹÄ. Atrakcyjne nadwozie wzbogacone jest o obniżajÄ ce sprÄżyny, alufelgi i detale wnÄtrza.
Toyota MR2 Turbo 3S-GTE Rev 2

Jeden z ciekawszych projektów, które opuĹciĹy nasza stajniÄ. Prawdziwy rarytasem spod znaku JDM.
Zmodyfikowany z użyciem najlepszych, markowych produktów, wzbogacony o detale pochodzÄ
ce z japoĹskiego rynku. Ukierunkowany typowo na zapewnienie jak najlepszych osiÄ
gów. Co skrywa?
Toyota MR2 Turbo

Cichociemny supersamochód? Takim jest bez wÄ tpienia Toyota MR2 Turbo. Centralnie zamocowany silnik, napÄd na tyĹ oraz doĹadowanie. Dobra recepta na sporÄ dawkÄ adrenaliny. Aby poprawiÄ wĹaĹciwoĹci trakcyjne zagoĹciĹo zawieszenie gwintowane Tein, dodatkowe rozpórki Cusco, opony Toyo R888 oraz komplet poliuretanów. O wiÄksza moc dba kompletny ukĹad wydechowy 3cale Phoenix Power Deparature II, HKS EVC, blow off HKS, grubszy SMIC, grubsza uszczelka TRD, etc... Nad caĹoĹciÄ czuwa zestaw do monitorowania pracy silnika pod postaciÄ zegarów TRD,oraz RSM APEXi. Na montaż oczekuje już APEXi Power FC oraz wiÄksze turbo.
Toyota MR2 AW11 - 3S-GTE

Pierwszy w Polsce swap 3S-GTE w nadwoziu AW11 czyli Toyota MR2 pierwszej generacji. Skomplikowany i wymagajÄ cy ze wzglÄdu na ograniczonÄ iloĹÄ miejsca w komorze silnikowej. Nie obyĹo siÄ niestety bez ciÄcia Ĺciany grodziowej bagażnika. Wraz z swapem zagoĹciĹ komplet poliuretanów, wiÄksze hamulce, zestaw dodatkowych wskaĹşników monitorujÄ cych pracÄ silnika oraz gwintowe zawieszenie BC Racing. 15 calowe felgi wspóĹpracujÄ z oponami Toyo R888, a w ukĹadzie doĹadowania zagoĹciĹ chargecooler wraz z bov Blitz.
Toyota MR2 3S-GTE Rev3

Jeden z ciekawszych projektów ostatnich paru tygodni. WolnossÄ cy silnik zastÄ piony zostaĹ przez doĹadowanÄ jednostkÄ pochodzÄ cÄ z modelu po 94 roku czyli popularne Rev3. Wraz z nim zamontowany zostaĹ bov Apexi, filtr stożkowy, wydech 3 calowy ze stali nierdzewnej oraz EBC Blitz. Dodatkowego uroku nadajÄ nadwoziu elementy karoserii polakierowane w kontrastujÄ cym czarnym kolorze oraz atrakcyjne felgi z lekkich stopów.
Toyota MR2 3S-GTE Rev2

Jeden z pierwszych projektów w nadwoziu SW20. w miejsce standardowego, wolnossÄ cego silnika zaszczepiona zostaĹa doĹadowana jednostka 3S-GTE pochodzÄ ca również z MR2 w wersji JDM. BezpoĹrednio po swapie niestety koniecznym okazaĹÄ siÄ wymiana uszczelki pod gĹowicÄ , w zwiÄ zku z czym zaĹożyliĹmy odprÄżajÄ cy odpowiednik firmy Cometic oraz szpilki ARP.
Toyota MR2 - 3S-GT Rev2

Tym razem serwis, regeneracja ukĹadu hamulcowego, regulacje, etc.. Bardzo przyjemny egzemplarz, szczególnie ze wzglÄdu na wnÄtrze. Rzadko spotykana opcja w MR2 - zamiast sztywnego zawieszenia i silnika turbo - skóra szyta na zamówienie i rozbudowany zestaw audio. WystarczajÄ ce osiÄ gi sÄ zasĹugÄ wolnossÄ cego silnika 3S-GT czyli 2 litrowe, szesnastozaworowe serce o mocy 156KM.
Toyota MR2 - 3S-GTE Rev2

PiÄkna klasyczna linia i Ĺwietny stan techniczny zadowala wĹaĹciciela. NadszedĹ jednak nieuchronny czas modyfikacji - zaczÄliĹmy od zawieszenia gwintowego D2 oraz felg Rota. Wydech to znana wĹród fanów JDM firma RS-R. NastÄpny krok? Cometic w drodze, wiÄc chyba wiÄcej mocy..
Toyota MR2 - 3S-GE Rev3

MR2 3S-GE Rev3 - oznaczeĹ skrótowych sporo, a wszystkie one oznaczajÄ jedno - masÄ frajdy podczas szybkiej jazdy z wykorzystaniem peĹnego potencjaĹy wolnossÄ cego silnika o mocy 176KM. Ĺwietna reakcja na gaz, rewelacyjnie zestrojone podwozie oraz niezbyt czÄsto spotykany kolor nadwozia w przypadku SW20. Atrakcyjnie prezentujÄ siÄ z nim felgi Speedline. Z naszej strony - serwis.