TUNINGOWANYCH ORAZ SERYJNYCH - UŻYTKOWYCH.
Honda Civic EG4 K20

Pierwszy swap K20 w nadwoziu EG w naszym wykonaniu. Aby nie było zbyt prosto - przy okazji przekładki silnika, zbudowaliśmy całe auto, którego zadaniem jest wygrywanie na kazdej imprezie, na której się tylko pojawi. Nadwozie zostało maksymalnie odchudzone, wzbogaca je rozbudowana klatka bezpieczeństwa a zawieszenie zostało radykalnie odmienione. Zestaw zawieszenia gwintowanego KW ver3 współpracuje z kompletem poliuretanowych tulei oraz stabilizatorami Whiteline o większej sztywności.
Honda Civic EG4 D16Z6 Turbo

Kolejny z mocno rozwiniętych setupów. Silnik D16Z6 w nadwoziu EG4. Wolnossący, później soft turbo. Wkońcu jednak nadszedł czas na mocne uderzenie. Pełny remont z zakuciem silnika, odświeżenie komory silnika, oraz odbudowę zawieszenia i nadwozia... My skupiliśmy się na części mechanicznej.
Honda CRX ED9 - B16A1

Kolejny CRX z naszej stajni. Tym razem projekt został zrealizowany z uwzględnieniem preferencji właściciela co do torowego wykorzystania auta. Karoseria została uzbrojona w klatkę bezpieczeństwa Wiechers, komplet rozpórek, zawieszenie gwintowane AP Racing, hamulce 282mm, komplet poliuretnaowych tulejek, przelotowy wydech, fotel kubełkowy, pasy szelkowe, etc... Długą listę zamyka plan na docelową jednostkę napędową - B20Vtec wspomagany kompresorem.
CRX EE8 GSMP

Honda CRX - kultowy model sportowy z przełomu lat 80tych i 90tych ubiegego wieku. Dla wielu jeden z 100% sportowych aut tego koncernu. Zgadamy się z tym również i my, i szczerze mówimy - kochamy rexa! Prezentowany egzemplarz trafił do nas wprost z wyścigów GSMP, a cel był prosty - więcej mocy aby dogonić czołówkę w klasie. Silnik B20, został kilka lat wstecz osadzony w tym nadwoziu. Odchudzaniem zajął się właściciel a nam pozostało poprawić osiągi.
Honda Civic EK4 GSMP

EK4 przygotowane do GSMP - czyli wyścigów górskich. Początkowo startujący wygrał grupę N, ale czas plus liczba zmian chcąc nie chcąc zmusiły go do przejścia do klasy open. A tam, nie ma już oporów co do modyfikacji. Nasza działaka w przygotowaniu auta objęła zestrojenie elektroniki, wymianę elementów eksploatacyjnych mających wpływ na pracę silnika oraz regulację zapłonu i zaworów. Efekt finalny? 170KM z seryjnego silnika.
Honda Civic EJ9 kompressor

Jeden z naszych bardziej zaawansowanych projektów. Bazowym egzemplarzem był silnik 1.4, który został zastąpiony B-serią o pojemności 1.8 wraz z dedykowanym zestawem kompresora firmy Jackson Racing. Silnik bazowy generował 90KM, po swapie na 1.8 VTEC 169KM a doładowany - 250KM!! Zapraszamy do zapoznania się z jedynym w swoim rodzaju projektem.
Honda Civic EJ9

Honda Civic 6 generacji staje się coraz popularniejsza w środowisku tuningowym ze wzgledu na niski koszt zakupu na rynku wtórnym. Prezentowany egzemplarz jest zadbany i wart inwestycji w poprawę jego wizerunku. Właściciel rozpoczął od montażu atrakcyjnych felg i kompletnego układu wydechowego naszej konstrukcji.
Honda Civic EG3 - H22A2

Kolejne H22 w Civic 5 gen. Tym razem za bazÄ sĹużyĹo nadwozie EG3. Przygotowanie nadwozia wiÄ zaĹo siÄ z wiÄkszÄ niż zazwyczaj iloĹciÄ pracy. Warto byĹo! Big Block Hondy zapewnia rewelacyjne osiÄ gi nawet w seryjnym wydaniu. Wraz ze swapem wykonany zostaĹ nowy ukĹad wydechowy o Ĺrednicy 2.5 cala, a aluminiowy dolot wyrÄczyĹ fabryczny w dostarczaniu Ĺwieżego powietrza. Przednia rozpórka niezbÄdna jest w celu usztywnienia karoserii.
Civic EK4 -- B16A2 - Akuna

Do naszego teamu zawodników wykorzystujÄ cych HondÄ tak jak jej twórca by sobie życzyĹ doĹÄ czyĹ Przemek Paszek z teamu Akuna Racing Team. Chlebem codziennym jest dla niego peĹne wykorzystanie osiÄ gów EK4 w wyĹcigach górskich z serii Berg Trophy. W naszych rÄkach powierzona zostaĹa odpowiedzialnoĹÄ za poprawÄ osiÄ gów. W zwiÄ zku z tym zmieniliĹmy....
Honda Civic EK4 -- B16A2

Prezentowany egzemplarz za pierwszym razem trafiĹ w nasze rÄce w celu wykonania czynnoĹci serwisowych. Kolejnym krokiem byĹ kompletny ukĹad wydechowy 2,25 cala oparty na kolektorze wydechowym TODA style, oraz koĹcowym tĹumiku M-Tech OEM look. W celu lepszego zasilania silnika w Ĺwieże powietrze, seryjny dolot zostaĹ zastÄ piony CAI Fujita. Podczas kompletnej odbudowy gĹowicy, zostaĹa ona dodatkowo poddana obróbce, co zaowocowaĹo poprawÄ osiÄ gów i charakterystycznym dĹşwiÄkiem vtec-a. W zawieszeniu odnajdziemy sprÄżyny Vogtland, a koĹa to charakterystyczne felgi ROTA z oponami Toyo T1R.
Honda Civic EP3 -- Type R

Civic EP3 - Type R. Seryjny egzemplarz zostaĹ wyposażony przez wĹaĹciciela w ukĹad dolotowy K&N, co pozwoliĹo uwolniÄ kilka koni i zapewniÄ rewelacyjny dĹşwiÄk podczas zmiany faz rozrzÄ du. NastÄpnym krokiem wedĹug schematu tuningowego to ukĹad wydechowy - wykonaliĹmy cat-back o Ĺrednicy 60mm w oparciu o tĹumik Ĺrodkowy i koĹcowy oem look. Kolejnym krok to zapewne lekkie koĹo zamachowe i strojenie...
Honda Civic EP3 - Type R

Kolejny kompleksowo przygotowany przez nas Type R w nadwoziu siódmej generacji. Atrakcyjna stylistycznie bryĹa nadwozia pozostaĹa nietkniÄta, a my skupiliĹmy siÄ na najważniejszym - podzespoĹach mechanicznych. W zwiÄ zku z tym w zawieszeniu pojawiĹ siÄ gwintowany odpowiednik firmy KW, który wraz z rozpórkÄ OMP dba o mniejsze przechyĹy nadwozia podczas szybkiej jazdy. UkĹad wydechowy wzbogaciĹ koĹcowy tĹumik firmy Supersprint, a o dolot dba firma KN. Standardowe koĹo zamachowe zostaĹo zastÄ pione lżejszym - pochodzÄ cym z wersji po liftingu. Za przenoszenie wiÄkszej mocy odpowiedzialne sÄ póĹslicki na osi napÄdzanej.
Honda Civic EG4 - D15B2

Jeden z egzemplarzy V gen Civica, które zasĹugujÄ na pochwaĹÄ.Utrzymany w nalezytej kondycji blacharsko-lakierniczej z zadbanym wnÄtrzem, trafiĹ do nas na peĹen serwis silnika i ukĹadu hamulcowego. Nie jako przy okazji odĹwieżone zostaĹo zawieszenie a sam wĹaĹciciel poĹknÄ Ĺ bakcyla tuningu. Pierwsze modyfikacje seryjnej jednostki już czekajÄ - ostry waĹek rozrzÄ du wraz z regulowanym kóĹkiem wspomagany zostanie przez sportowy kolektor wydechowy oraz ssÄ cy na wielopunktowym wtrysku.
Honda Civic EE9 - B16A1

Klasyk, którego popularnoĹÄ w krÄgu miĹoĹników Hondy ciÄ gle siÄ zwiÄksza. Honda Civic iVT czyli oznaczenie kodowe EE9, zapracowaĹa sumiennie na swojÄ reputacjÄ osiÄ gami jakie gwarantuje oraz bezawaryjnoĹciÄ . Masa wĹasna poniżej jednej tony oraz 150KM wraz ze zmiennymi fazami rozrzÄ du gwarantuje ogromnÄ satysfakcje z jazdy i uczucie lekkoĹci prowadzenia. W prezentowanym egzemplarzu skupiliĹmy siÄ na utrzymywaniu go w należytej kondycji technicznej wraz z drobnymi zmianami tuningowymi. W zawieszeniu zagoĹciĹy sprÄżyny obniżajÄ ce a ukĹad wydechowy wzbogaciĹ siÄ o przelotowÄ tylnÄ sekcjÄ.
Honda CRX EE8 - B16A2

Dziwi Was brak przodu? Rajdowe przeznaczenie, mocna eksploatacja i przygotowania do pierwszych startów wymusiĹy demontaż przedniej czÄĹci nadwozia. Dla nas - spore uĹatwienie przy pracach które zostaĹy nam zlecone. Wymiana uszkodzonego silnika B16A1 na nowszy i w o wiele lepszej kondycji - B16A2. PojemnoĹÄ zostaĹa zachowana ze wzglÄdu na klasÄ, w której startuje wĹaĹciciel.
Honda Civic EG5 - B16A2

Jeden z najbardziej zaawansowanych Civic-ów V generacji jakie opuĹciĹy nasz warsztat. Samochód budowany z przeznaczeniem do 3 ligi i pucharu PZM. CaĹkowicie i kompleksowo przygotowany do startów i wedĹug homologacji. Zapraszam do zapoznania siÄ ze specyfikacja i zdjÄciami tego egzemplarza.
Civic EJ9 - B18C4

Szósta generacja Civica z silnikiem 1.4 byĹa typowym miejskim autem, które Ĺwietnie sprawdza siÄ w tej roli do dzisiejszych dni. OsiÄ gi wystarczajÄ ce do spokojnego i oszczÄdnego przemieszczania siÄ nie zadowalajÄ fanów marki, którzy ceniÄ sobie kultowe linie nadwozia i charakterystykÄ prowadzenia. W tym przypadku z pomocÄ przychodzi znany i nieodzowny mr. SWAP...
Civic EG4 D15Z6 - Minime

Kolejny civic z kolekcji Mini-me czyli poĹÄ czenie bloku silnika 1.5 non vtec z gĹowica z D16Z6 pochodzÄ cÄ z silnika wyposażonego w zmienne fazy rozrzÄ du. Wraz z tÄ modyfikacjÄ zagoĹciĹ kolektor wydechowy 4-1, dolot simoty, oraz zmodyfikowana elektronika. Skrzynia biegów zastÄ piona zostaĹa hybrydÄ z krótszym przeĹożeniem gĹównym oraz 3 i 4 przeĹożeniem z CRX drugiej generacji.
Honda Prelude IVgen - H22A2

Swap silnika z F20 na H22A2. Wraz z silnikiem przeĹożone zostaĹy hamulce oraz zawieszenie z mocniejszej wersji. Dodatkowo zagoĹciĹ w peĹni przelotowy ukĹad wydechowy ze stali nierdzewnej firmy Janspeed.
Civic EJ9 - D14Z4

W przypadku tego piÄknego CVC 6 generacji, wĹaĹciciel zdecydowaĹ siÄ na montaż ukĹadu hamulcowego z wersji Aerodeck. 282mm Ĺrednicy na przedniej osi i 262mm na tylnej pozwalajÄ na sprawne wytracanie prÄdkoĹci w każdych warunkach. Dodatkowo wspomagane sÄ przez wydajniejszÄ pompÄ hamulcowÄ . WisienkÄ na torcie sÄ bardzo rzadko spotykane felgi pochodzÄ ce z japoĹskiej wersji Integry Type R - rozstaw 4x114,3mm. Obniżone zawieszenie to produkt Koni, który zostaĹ zamontowany wczeĹniej przez wĹaĹciciela.
Honda Civic EP4 - Type D

Gustownie przygotowana przez poprzedniego wĹaĹciciela wizualna wersja TypeR. Jednak ze wzglÄdu na pracujÄ cy pod maskÄ oszczÄdny silnik Diesla - przewrotnie nazwana przez aktualnego kierownika - Type D. Zapewniamy mu peĹny serwis, miĹo mieÄ takiego konia w stajni... Wielu daje siÄ nabraÄ po intercoolerze na Type R Turbo...
Honda Accord 2004 / K20

Przygotowanie i montaż ukĹadu dolotowego ze stożkiem K&N oraz montaż zawieszenia firmy Eibach. Po raz kolejny produkt firmy Eibach Ĺwietnie spisuje siÄ na polskich drogach. Zapewnia zdecydowanÄ poprawÄ charakterystyki pracy zawieszenia przy jednoczesnym zachowaniu komfortu. Zdecydowanie polecamy tÄ firmÄ!.
Honda Civic V gen - D15Z6

Seryjne D15B2 - kompletny remont silnika wraz z konwersjÄ na mini-me, ukĹad wydechowy z D16Z6, ukĹad dolotowy ze stożkiem. Za poprawÄ wĹaĹciwoĹci trakcyjnych dba obniżone zawieszenie oraz zestaw kóĹ z oponami 195/50 R15 Toyo T1-R. Posmak luksusu zapewnia skórzana tapicerka wraz z fotelami Recaro.
Honda Prelude V gen - H22A

WĹaĹciciel prezentowanego egzemplarza zjawiĹ siÄ z zleceniem montażu foteli sportowych firmy Cobra oraz pasów szelkowych. DziÄki temu mieliĹmy okazjÄ poznaÄ Ĺwietnie przygotowanÄ Prelude. Gwint Tein Super Street, rozpórki, 200KM z pojemnoĹci 2.2 VTEC, oraz przyjemnie brzmiÄ cy wydech. Rewelacyjnie prowadzÄ cy siÄ i zdrowy egzemplarz.
Honda Civic MB6 - B18C4

Civic w 4-drzwiowym nadwoziu z zaĹożenia jest rodzinnym sedanem, którym możemy wybraÄ siÄ na wycieczkÄ rodzinnÄ za miasto. Dlaczegóż by jednak nie dodaÄ odrobiny emocji niedzielnym przejażdżkom? Na przeciw fanom szybkiej jazdy wyszli projektanci Hondy, którzy stworzyli model MB6 z najmocniejszym silnikiem w tym nadwoziu - 1.8 VTI ze zmiennymi fazami rozrzÄ du i 169KM mocy maksymalnej.
Honda Civic EG4 D15Z1

Cóż może byÄ przyjemniejszego niż praca przy ulubionej marce? Praca przy idealnie zachowanym egzemplarzu! Ten hatchback jest przykĹadem na twierdzenie, że sÄ jeszcze zachowane przysĹowiowe \"igieĹki\". Naszym zadaniem jest serwis pozwalajÄ cy zachowaÄ go w ciÄ gĹej, rewelacyjnej kondycji.
Honda CRX EE8 - B16A1

Klasyk, który staramy siÄ ocaliÄ w tym caĹym zalewie elektrycznych, ekologicznych i rewolucyjnych samochodów. Klasyczne 4 cylindry, system zmiennych faz rozrzÄ du i linia nadwozia która nie tylko nie zestarzaĹa siÄ przez ostatnie 20-Ĺcia lat ale wzbudza również zachwyt w obecnych czasach. Delikatne modyfikacje ogarnÄĹy zawieszenie - gwint Cobra Suspension, felgi Buddy Club 16 inch, luĹşniejszy ukĹad wydechowy i dolotowy oraz Hondata S100, która trzyma 170 koni w ryzach.
Honda Prelude IVgen - H22A

Pure JDM! Fabrycznie wyposażony w H22A egzemplarz przeszedĹ u nas kuracjÄ wzmacniajÄ cÄ , polegajÄ cÄ na zmianie gĹowicy na wersjÄ pochodzÄ cÄ z H22A7. Korekta kanaĹów wraz z waĹkami i kolektorem ssÄ cym z Accorda Type R zaowocowaĹa sporÄ poprawÄ osiÄ gów.
Civic EG5 - B16A2

Od zera do bohatera. Takim okreĹleniem można z pewnoĹciÄ nazwaÄ prezentowany samochód. Dowodzony przez Cezarego CekierÄ przeradza siÄ w jego rÄkach w broĹ, która gromi swojÄ klasÄ, i nie tylko...
Civic EK4 - B16A2

Jeden z wielu CVC pozostajÄ cych pod naszÄ opiekÄ . Ten srebrny egzemplarz jest jednym z niewielu godnych noszenia nicku EK4 pod maskÄ . PosiadajÄ c klasyczne B16A2 pod maskÄ , wraz z CAI z allegro generuje 163KM i 144Nm, udowadniajÄ c swÄ seryjnÄ moc. Czas przejazdu 1/4 mili na poziomie niskich 15 sekund potwierdza tylko wysokÄ sprawnoĹÄ pojazdu. JednÄ z niewielu zmian jest obniżone zawieszenie oraz 15 calowe felgi z lekkich stopów.
Civic EP3 - K24A2/K20A2

Pierwsza hybryda K20/K24 która opuĹciĹa nasz warsztat. W wyniku awarii oryginalnego silnika, podjÄta zostaĹa jedyna sĹuszna decyzja - frank. Wraz z przekĹadkÄ bloku zawitaĹ kolektor wydechowy DC Sport oraz tĹumik koĹcowy twin loop.
Civic EG6 - B18C6

Dla wielu fanów Hondy pomysĹ rozkompletowania rarytasa jakim jest EG6 czyli topowa odmiana piÄ tej generacji, napawa niesmakiem. Jest jednak jedna, jedyna droga, która może zostaÄ wybaczona. Swap na B18C6 - czyli serce pochodzÄ ce z Integry Type R - kultowej, przednionapÄdowej Hondy lat 90\'tych. TÄ drogÄ podÄ żyĹ również wĹaĹciciel prezentowanego egzemplarza.
Civic EP3 - K20A2

Samochód uważany za przyszĹy klasyk pomimo swego krótkiego stażu na rynku motoryzacyjnym. Kontrowersyjny w ksztaĹtach kontynuator legendy oznaczonej logo Type R. Srebrny kolor - na plus, całkowity brak modyfikacji - na plus, niski przebieg - duży plus. Jakikolwiek minus? Uzależnienie od zmiennych faz rozrzÄ du.
CRX Del Sol - B16A

Civic EG6 - H22A

Civic EG5 - B16A
