TUNINGOWANYCH ORAZ SERYJNYCH - UŻYTKOWYCH.
VW Golf 2 1.8 GTI G60

Jeden z projektów, któremu poĹwiÄciliĹmy sporo czasu i pracy. VW Golf II w wersji GTI G60. Samochód poddaliĹmy kompleksowej renowacji poĹÄ
czonej z luksusowym wnÄtrzem i delikatnym tuningiem mechanicznym. Samochód zostaĹ całkowicie rozebrany, karoseria poddana odbudowie, skorodowane elementy wymienione na nowe a podwozie zabezpieczone preparatami antykorozyjnymi. Kolor nadwozia zmieniony z czerwonego na biaĹÄ
perĹÄ z palety BMW. Stylistycznie przeszedĹ kilka klasycznych zmian - grill bez znaczka, przednie reflektory przydymiane z krzyżem, tylne biało-czerwone, klapa bez wycieraczki i znaczka oraz drzwi z wersji rok 88.
VW Golf 4 1.6

Prezentowany Golf 4 generacji trafiĹ do nas z podstawowym problemem - zbyt duży przeĹwit w wydaniu fabrycznym. Z pomocÄ
przyszedĹ zestaw sprÄżyn Eibach Pro-kit, który pozwoliĹ na obniżenie auta o 40mm i nadanie mu bardziej sportowej charakterystyki pracy. Kolejne modyfikacje w planach.
VW Golf 3 Cabrio 2.0

ChwilÄ przerwy pomiÄdzy kolejnymi japoĹczykami uprzyjemniĹ nam montaż gwintu w Golfie 3 generacji. Zasada ustalona przez wĹaĹciciela brzmiaĹa jasno - ma byÄ nisko a zarazem przyjemnie podczas codziennych podróży. Aby zapewniÄ polerowanym felgom RH odpowiedniÄ przestrzeĹ wybraliĹmy zawieszenie firmy BC Racing z linii V1 - zapewnia ono dużÄ regulacjÄ zarówno wysokoĹci jak i twardoĹci. DziÄki temu charakterystyka pracy zostaĹa ustawiona wedĹug potrzeb wĹaĹciciela.