OFERUJEMY PAŃSTWU PROFESJONALNY SERWIS SAMOCHODÓW SPORTOWYCH,
TUNINGOWANYCH ORAZ SERYJNYCH - UŻYTKOWYCH.
TUNINGOWANYCH ORAZ SERYJNYCH - UŻYTKOWYCH.
Projekty
Civic EG5 - B16A

Swap z seryjnej jednostki D16Z6 na B16A JDM. Wraz ze swapem o wyjÄ
tkowo maĹym przebiegu zagoĹciĹa skrzynia biegów S80 z modelu Integra. Krótkie przeĹożenie gĹówne wraz z ciasno zestopniowanymi biegami pozwoliĹy na peĹniejsze wykorzystanie możliwoĹci silnika. Dla wĹaĹciciela byĹo to jednak zdecydowanie za maĹo. Rewelacyjnie sprawdzajÄ
cÄ
siÄ modyfikacjÄ
w silnikach z serii B16 jest montaż waĹków rozrzÄ
du z ITR. Tak wiÄc staĹo siÄ i tym razem. WaĹki JDM ITR spec 00 wraz ze sprÄżynkami i talerzykami pozwoliĹy zwiÄkszyÄ puĹap prÄdkoĹci obrotowych silnika, a peĹna obróbka gĹowicy z powiÄkszonymi gniazdami i kanaĹami zaoferowaĹa wiÄkszy przepĹyw. Koniecznym byĹo zwiÄkszenie stopnia sprÄżania, za co odpowiada cieĹsza uszczelka pod gĹowicÄ Buddy Club. DziÄki profesjonalnemu strojeniu udaĹo siÄ uzyskaÄ 188KM i 168Nm. O odpowiedniÄ
temperaturÄ dba kompletny zestaw firmy Mocal. Wraz z modami ukĹadu napÄdowego doszĹy modyfikacje zawieszenia i ukĹadu hamulcowego. Zawieszenie gwintowe KW var.1, rozpórka przednia górna i dolna oraz tylna górna i dolna. UkĹad hamulcowy to kompletny zestaw z MB6. Nie obyĹo siÄ oczywiĹcie bez odpowiedniego ogumienia w postaci kompletu opon Toyo R888 o rozmiarze 195/50 R15.