OFERUJEMY PAŃSTWU PROFESJONALNY SERWIS SAMOCHODÓW SPORTOWYCH,
TUNINGOWANYCH ORAZ SERYJNYCH - UŻYTKOWYCH.
TUNINGOWANYCH ORAZ SERYJNYCH - UŻYTKOWYCH.
Projekty
Civic EG6 - H22A

Swap z seryjnej jednostki B16A2 na H22A JDM. GĹównym zaĹożeniem byĹo stworzenie szybkiego samochodu na bazie seryjnego silnika przy użyciu skromnego budżetu. Wraz z nowym silnikiem zamontowany zostaĹ kolektor wydechowy tri-y, kompletny wydech buddy club spec II, ukĹad dolotowy i cewka zewnÄtrzna MSD. Karoseria przygotowana zostaĹa kompleksowo poprzez odchudzenie oraz montaż wszystkich poszyÄ wykonanych z laminatu. Masa wĹasna przygotowanego do jazdy samochodu wynosi 840kg. OsiÄ
gi na poziomie Ĺrednich 13 sekund na ÄwierÄ mili. Zawieszenie to sprawdzony gwint firmy K-sport. Istotnym elementem sÄ
felgi Enkei z lekkich stopów - 4,2kg sztuka, oraz opony Toyo R888. Taki zestaw pozwala na wysoki poziom przyczepnoĹci do podĹoża. We wnÄtrzu zamontowany zostaĹ jeden fotel Cobra Evolution i pasy takata style.
EDIT - maj 2010: Zmodyfikowany kolektor ssÄ cy wraz z profesjonalnym strojeniem pozwoliĹ uzyskaÄ 218KM i 218Nm co jest bardzo dobrym wynikiem jak na całkowicie seryjny silnik.
Czas przejazdu z zawodów w Kamieniu ĹlÄ skim 25/04/2010.
ET 13.668
ET + RT 13.901
60ft 02.303
top speed 165
3 miejsce klasa 6
EDIT - czerwiec 2010: Podczas drugiej edycji targów motoryzacyjnych w CzÄstochowie, Civic byĹ jednym z 5 democarów reprezentujÄ cych firmÄ.
EDIT - wrzesieĹ 2010: Prezentacja samochodu na Ĺamach magazynu Japan Trends - 6 stron.
EDIT - maj 2010: Zmodyfikowany kolektor ssÄ cy wraz z profesjonalnym strojeniem pozwoliĹ uzyskaÄ 218KM i 218Nm co jest bardzo dobrym wynikiem jak na całkowicie seryjny silnik.
Czas przejazdu z zawodów w Kamieniu ĹlÄ skim 25/04/2010.
ET 13.668
ET + RT 13.901
60ft 02.303
top speed 165
3 miejsce klasa 6
EDIT - czerwiec 2010: Podczas drugiej edycji targów motoryzacyjnych w CzÄstochowie, Civic byĹ jednym z 5 democarów reprezentujÄ cych firmÄ.
EDIT - wrzesieĹ 2010: Prezentacja samochodu na Ĺamach magazynu Japan Trends - 6 stron.