TUNINGOWANYCH ORAZ SERYJNYCH - UŻYTKOWYCH.
Toyota MR2 3S-GTE Rev2

Jeden z pierwszych projektów w nadwoziu SW20. w miejsce standardowego, wolnossÄ cego silnika zaszczepiona zostaĹa doĹadowana jednostka 3S-GTE pochodzÄ ca również z MR2 w wersji JDM. BezpoĹrednio po swapie niestety koniecznym okazaĹÄ siÄ wymiana uszczelki pod gĹowicÄ , w zwiÄ zku z czym zaĹożyliĹmy odprÄżajÄ cy odpowiednik firmy Cometic oraz szpilki ARP. Wraz z tÄ serwisowÄ czynnoĹciÄ wĹaĹciciel zdecydowaĹ siÄ na skorzystanie z usĹugi obróbki gĹowicy, co okazaĹo siÄ trafionym pomysĹem. Samochód zdecydowanie lepiej reaguje na poĹożenie przepustnicy oraz osiÄ ga wyższÄ wartoĹÄ momentu obrotowego. Zawór upustowy to produkt firmy Bailey, kompletny wydech o Ĺrednicy 3 cali zakoĹczony jest dwoma efektownymi tĹumikami. We wnÄtrzu kierowca monitoruje pracÄ silnika za pomocÄ zegarów umieszczonych na sĹupku.