TUNINGOWANYCH ORAZ SERYJNYCH - UŻYTKOWYCH.
Nissan S13 - SR20 DET

Jeden z najciekawszych projektów, które opuĹciĹy nasze progi. BazÄ
byĹ S13 z CA18DET. Samochód przeszedĹ dĹugÄ
drogÄ metamorfozy. Zmiana koloru, peĹna klatka bezpieczeĹstwa, kubeĹkowe fotele wraz z pasami szelkowymi Takata Style, flokowane elementy wnÄtrza. UkĹad hamulcowy wyposażyliĹmy w piasty na piÄÄ Ĺrub oraz w peĹni zregenerowane zaciski z S14 wraz z nowymi klockami i tarczami. W zawieszeniu pojawiĹ siÄ gwint XYZ, poliuretany Bikopur w wersji żóĹtej oraz grubsze stabilizatory. NiezbÄdnik driftera - hydrauliczny rÄczny - znajduje siÄ pod rÄkÄ
, tuż obok dĹşwigni zmiany biegów.
Tak przygotowane podwozie aż prosi siÄ o mocny silnik. Tutaj nie byĹo również mowy o oszczÄdnoĹciach. Pod maskÄ
znajdziemy SR20 DET, który zostaĹ rozmontowany do ostatniej Ĺruby i kompleksowo odbudowany. Panewki ACL Race, pierĹcienie NPR, szpilki ARP oraz uszczelka metalowa Cosworth. GĹowica zostaĹa poddana obróbce, powiÄkszyliĹmy gniazda i kanaĹy ssÄ
ce oraz wydechowe. CaĹoĹÄ doĹadowuje fabryczne turbo, które wspomaga EBC Blitz.
Wydech - 3 cale cat back, turbo elbow, i downpipe. Intercooler - duży, gruby - kompletny zestaw ze zĹÄ
czkami. Bov pochodzi z póĹek firmy Bailey a filtr to BMC carbon box. CaĹoĹÄ dopeĹniajÄ
detale pod postaciÄ
indywidualnego koloru pokrywy silnika, felg Rota w 17 calach oraz sporych rozmiarów sticker bomb na masce. Kolejne modyfikacje w drodze. Stay tuned !