TUNINGOWANYCH ORAZ SERYJNYCH - UŻYTKOWYCH.
Honda CRX EE8 - B16A1

Klasyk, który staramy siÄ ocaliÄ w tym caĹym zalewie elektrycznych, ekologicznych i rewolucyjnych samochodów. Klasyczne 4 cylindry, system zmiennych faz rozrzÄ
du i linia nadwozia która nie tylko nie zestarzaĹa siÄ przez ostatnie 20-Ĺcia lat ale wzbudza również zachwyt w obecnych czasach. Delikatne modyfikacje ogarnÄĹy zawieszenie - gwint Cobra Suspension, felgi Buddy Club 16 inch, luĹşniejszy ukĹad wydechowy i dolotowy oraz Hondata S100, która trzyma 170 koni w ryzach. Stylistyczny akcent? Dobrze wykonana podróbka niedostÄpnej na rynku wtórnym pokrywy zaworów firmy Mugen.
EDIT - czerwiec 2010: Podczas drugiej edycji targów motoryzacyjnych w CzÄstochowie, Civic byĹ jednym z 5 democarów reprezentujÄ
cych firmÄ.