TUNINGOWANYCH ORAZ SERYJNYCH - UŻYTKOWYCH.
Honda Civic EG5 - B16A2

Jeden z najbardziej zaawansowanych Civic-ów V generacji jakie opuĹciĹy nasz warsztat. Samochód budowany z przeznaczeniem do 3 ligi i pucharu PZM. CaĹkowicie i kompleksowo przygotowany do startów i wedĹug homologacji. Zapraszam do zapoznania siÄ ze specyfikacja i zdjÄciami tego egzemplarza.
WnÄtrze - peĹna klatka, obspawane nadwozie, fotele Cobra oraz Bimarco, pasy szelkowe OMP, kierownica OMP, flokowana deska
Silnik - B16A2, fabryczna pojemnoĹÄ, tĹoki zwiÄkszajÄ
ce stopieĹ sprÄżania, uszczelka Buddy Club, waĹki rozrzÄ
du, kóĹka, talerzyki oraz sprÄżynki Buddy Club, peĹna obróbka gĹowicy, dolot Simota, ukĹad wydechowy 2,25cala, kolektor Toda Style, chĹodnica oleju
Zawieszenie - peĹny poliuretan, gwint KW ver2, możliwoĹÄ regulacji kÄ
tów przedniej i tylnej osi, opony i felgi przygotowane pod różne nawierzchnie
Skrzynia biegów - krótkie przeĹożenie gĹówne, karbonowe synchronizatory, szpera
Hamulce - seryjne Ĺrednice, tarcze Brembo, klocki DS Performance, przewody w oplocie