TUNINGOWANYCH ORAZ SERYJNYCH - UŻYTKOWYCH.
Civic EP3 - K24A2/K20A2

Pierwsza hybryda K20/K24 która opuĹciĹa nasz warsztat. W wyniku awarii oryginalnego silnika, podjÄta zostaĹa jedyna sĹuszna decyzja - frank. Wraz z przekĹadkÄ bloku zawitaĹ kolektor wydechowy DC Sport oraz tĹumik koĹcowy twin loop. Do kompletu nie mogĹo zabraknÄ Ä strojenia przy pomocy Hondaty K-Pro, którÄ dokonaĹ Dominic z ECU Performance. Wynik - 239KM i 270Nm. WartoĹci maksymalne w peĹni zadowalajÄ ce, istotniejsze jednak sÄ ogromne zyski w zakresie Ĺrednich obrotów w porównaniu do seryjnego K20 oraz punkt zaĹÄ czenia faz przy 3500obr. Znaczny przyrost momentu obrotowego wymusiĹ montaż szpery, która niezbÄdna jest przy ostrej jeĹşdzie.