TUNINGOWANYCH ORAZ SERYJNYCH - UŻYTKOWYCH.
BMW E21 RHD

Kolejny samochód poddany kompleksowej odbudowie. Renowacja plus modyfikacja. Klasyczne E21 w nowej, usportowionej odmianie. Samochód rozebrany do ostatniej Ĺrubki, wypiaskowana karoseria, pokryta nowÄ
warstwÄ
lakieru. Podwozie zakonserwowane wraz z profilami zamkniÄtymi, elementy zawieszenia wymienione na poliuretanowe odpowiedniki. We wnÄtrzu zagoĹciĹ rozbudowany rollbar lakierowany na srebrno, oraz fotele kubeĹkowe. Rajdowego klimatu nadaje również deska rozdzielcza pokryta flokiem co ciekawe - samochód pozostaĹ w oryginalnej wersji RHD - z kierownicÄ
po prawej stronie.
W zawieszeniu zagoĹciĹ zestaw sprÄżyn i amortyzatorów firmy SPAX, felgi zastapiliĹmy szerszymi - zamiast fabrycznych 5,5 cala - 7,5 cala. Wraz z nimi wspóĹgrajÄ
opony 195/55 R13. W ukĹadzie napÄdowym wymieniliĹmy skrzyniÄ biegów z 4 biegowej na wersjÄ 5 biegowÄ
, a koĹo zamachowe odelżone zostaĹo o 45%. DziÄki tej operacji możemy delektowaÄ siÄ wiÄkszÄ
prÄdkoĹciÄ
maksymalnÄ
i lepszym przyspieszeniem.
Silnik przeszedĹ kilka drobnych zmian majÄ
cych na celu uwolnienie kilku dodatkowych koni. GĹowica zostaĹa poddana obróbce powiÄkszenia gniazd i kanaĹów wraz ze zmianÄ
ksztaĹtu zaworów. UkĹad wydechowy zbudowaliĹmy w oparciu o elementy firmy Supersprint, a gaĹşnik otrzymaĹ nowe nastawy.